wtorek, 20 marca 2012

H&M

Uwilebiam ten sklep . Jest najlepszy ze wszystkich ♥ Każda dziewczyna chciałaby choć jeden ciuch z tego sklepu , ale jest zbyt drogi;( poproś rodzicow, bliskich to ci na pewno kupią;D Jeśli nie to szkoda;(
 Ubóstwiam te buty . Moja kuzynka je ma i mówi, że na nodze gorzej się prezentują niż na wystawie;P

Reguły dotyczące tego bloga.♥


1. Nie używamy wylgarnych słów!!!
2. Nie obrażamy się nawzajem !!!
3. Nie pyskujemy!!!
4. Zwracamy się do innych z grzecznością!!!
5. Bierzemy udziały w różnych konkursach !!!:)

Myślę, że ten regulamin pomoże wam nie okłamywać innych itp .
Jeżeli zapoznaliście się z naszymi regułami to bardzo mnie to cieszy,  a jeżeli NIE to znaczy, że nie umiecie czytać;D
STOP PRZEMOCY! 

Iloko

Drogi, ale fajny sklep ;)
Pierwszą rzeczą,która zrobię to podam Wam kilka fajnych sklepów z odjazdowymi biżuteriami;)

Mr.

Do starplazy doszedł sklep Mr. Ubrania są tylko dla mężczyzn . Ja nie skorzystam z tej okazji ;D a wy ?
Lepiej dla chłopaków mogą teraz pokazać się z innej lepszej strony przy dziewczynie;)
http://img205.imageshack.us/img205/3373/89000852.png

poniedziałek, 12 marca 2012

KTO TO JEST?


 10 sd dla pierwszej i wylosowanej osoby 



nowa kolekcja


Do Starplazy doszły kolejne 2 piętra sklepu WILD CANDY .Wszystkie ciuchy są za      starmonety. Mi podoba się jedynie zielona chustka.A wy macie zamiar coś kupić???

Zapraszamy na naszego bloga


                                                                  

Zapraszamy  na nowy blog  Stardolek-superstar.blogpot.com
Zapisz się do obserwatorów, a gwarantujemy Ci , że w twoim apciu pojawi się niezły prezent. Chcesz go? Więc dołącz do nas!!!

Prowadzące tego bloga:
                                                     domi_zhp (Dominika)                                  



                                        Olka.133 ( Dagmara)
 


 nika390 (Kinga)